Ana içeriğe atla

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu vs Diadermine Suya Dayanıkla Çift Fazlı Kirpik Koruyucu ve Besleyici Göz Makyaj Temizleyicisi 









Canlarımmm bu sefer arayı fazla tutmadan hemen yeni yazımı yazmak istedim. Dilerseniz lafı uzatmadan hemen incelemeye başlayalım.
Resimden de anlaşıldığı üzere vazgeçemediğim Garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyu. Benim en en sevdiğim olur kendisi. Yani ne olursa olsun vazgeçemeğim alternatifleri kullanıp yine kendisine döndüğüm canım makyaj temizleme suyum. Makyajımı çok güzel bir şekilde temizliyor. Tabi ki sadece bu sularla temizlemek yeterli değil. Bu ayrı bir konu tabi. 2 ayrı disk pamuğuna biraz döküp her iki gözümde de bi 10 15 sn kadar bekletiyorum. Sonradasında fazla ovalamadan makyajımı temizliyorum. Büyük boylarıda olduğu gibi ben bu minik boyları çok kullanışlı buluyorum. Ve güzel bir migros indirimde baya stoklamıştım. İndirimli fiyatı yaklaşık 5 tl gibi bir şeydi.
Gelelim Diadermine suya dayanıkla çift fazlı kirpik koruyucu ve besleyici göz makyaj temizleyicisine. Öncelikle bu ürünü seven kadar sevmeyen de çok. Bana sorarsanız bende ne sevdim ne sevmedim. Tercih etmemde ki önemli bir etken kirpik koruyucu olması(Daha önce Nivea markasına ait bu tarz bir ürün kullanmıştım. Onu da aynı şekilde kirpik koruma özelliği olduğu için). Ara ara micellar tarzı ürün kullandıktan sonra kirpiklerime olan etkileri hoşuma gittiği için bu tarz çift bazlı makyakj temizleyicilerini bir süreliğine kullanıyorum. Ama bunlar benim için devamlı olmayan alternatif olarak kullandığım ürünler.
Bunu da aynı şekilde 2 disk pamuğa döküp biraz bekletip ovalamadan nazikçe temizliyorum.
Birazda bu ürün neden sevilmiyor ? Ben nelerden hoşlanmıyorum ? Ondan bahsedelim.
Öncelikle ürün çok yağlı bir yapıya sahip. Temizledikten sonra mutlaka suyla yıkıyorum. Bende böyle bir şey olmadı çok şükür ama bazı kullanıcılar bu ürünün yağ bezesi oluşturduğu söylüyor. Yağlı bir his bıraktığı için ve eğer de ürünü pamuğa biraz fazla aldıysanız çok büyük ihtimalle biraz bulanık görme yaşayabilirsiniz. Bu benim için pek iyi olmuyor çünkü lenslerimi çıkarmayı unuttuğum zamanlarda kullandığımda lensim yağlanıyor. Bu yüzden  mümkün olduğunca önce lenslerimi çıkarmaya özen gösteriyorum. Benim için çok uzun vadede kullanılabilecek bir ürün değil. Temizlemesini başarılı buluyorum. Yanılmıyorsam indirimde 7 8 tl gibi bir fiyata satın almıştım. Benim alternatif ürünüm olduğu için ara ara almaya devam edeceklerimin arasında. Ama marka olarak bu değil de Nivea tercih etmeye devam edebilirim.
Umarım sizi biraz fikir sahibi yapabilmişimdir.
Sevgilerimle 💓

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SYOSS Bukle Kontrol Saç Köpüğü

    Bloğumun ilk yazısında sizlere çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum 😍 Öncelikle size saçlarımdan bahsetmek istiyorum.Saçlarım çok ince telli olmamakla beraber düz bir yapıya sahip.Bu yüzden çoğu zaman saçlarıma bir şey yapmıyorum,kurutup çıkıyorum. Ama tabi ki insan bazen değişikliğe ihtiyaç duyabiliyor.İşte böyle zamanlarda da yardımcı ürünlere başvuruyorum.Benim bu tarz ürünlerden beklentim saçıma şekil verirken saçlarımı sert yapmaması ama aynı zamanda da verdiğim şekli koruması. Bu zamana kadar çok fazla ürün denedim.Hepsinin farklı farklı sevdiğim,sevmediğim özelliklerim oldu ama hepsini bir arada bulduğum bir ürünle karşılaşmamıştım. SYOSS'un bu ürünü bir indirimde denk gelmişti ve alıp bir şans vermek istedim.İyi kide şans vermişim😍 Kendisiyle tanıştıktan sonra başka ürün arayışı içine girmedim.Saçlarımın hem şeklini koruyor hem de saçımı sert yapmıyor.Önemli olan kendi kullanım ölçünüzü bulmanız bence.Eğer doğru miktarda kullanırsanız harika sonuçlar

Almanya'dan Gelen Hediyelerim

Merhaba güzelliklerim.. Bildiğiniz gibi instagram hesabımdan (blogumguzellik) hediyelerimin ufak bir kısmını sizlerle paylaştım.Bu yazımda ürünlerin tamamını sizlerle paylaşacağım ki böylece sizde fikir sahibi olmuş olursunuz.💗 Öncelikle belirtmem gerekirse hediye oldukları için fiyatları hakkında net bir fikrim yok.İnternet üzerinden sizler için ufak bir araştırma yaptım. Dilerseniz kozmetik ve bakım ürünlerinden başlayalım.. Ürünlerin çoğunu Balea markası oluşturuyor. Yorumları kullandıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.. İlk ikisi duş jeli ve kokuları harika.. En sondaki ise şampuan. Onunda kokusu harika💗 Bildiğiniz gibi bu markanın ürünleri çok çok uygun fiyatlı,mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.. En baştakinin fiyatı 0,95 euro ortadaki 0,55euro şampuan ise 0.50 euro Baştaki yüz için kayısı özlü peeling. Açıkçası en merak ettiklerimden.. Ortadaki sivilce lekeleri için.. açıkçası bundan çok emin değilim tam çevirme yapamadım ama daha detaylı araştırmasını yapıp

La Fera Kylie Likit Mat Ruj İncelemesi

Ne kadar uzun zaman oldu dimi.. İnanın bende özledim yazmayı. Bir daha bu kadar uzun sürmemesi dileğiyle şöyle ufak bir giriş yapalım istiyorum. La Fera Kylie Likit Mat Ruj/no 8 Artık bu rujlarını bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Eminim sizinde aklınızda bir çok soru işareti vardır. Hadi şimdi benim gözümden bu soruları biraz açıklığa kavuşturalım. Öncelikle bu rujlar çok kolay ulaşılabilir. Çoğumuzun ucuzluk (hatta tabiri caizse 1 milyoncu dediğimiz yerlerde bile olan) diye bildiği bunun dışında instagram sayfalarında satışı yapılan bir marka.   Renk yelpazesi başarılı. Kalıcılıkları iyi denebilecek şekilde orta derece (umarım anlatabilmişimdir 🙈). Mat bir bitişe sahip. Fakat dudağı kuru gösteriyor bu yüzden ne yapıyoruz mutlaka kullanmadan önce nemlendirici uyguluyoruz. Eksi olarak kokularını herkes sevmeyebilir. Biraz parfümsü bir havası var. Bu koku ister istemez insanı içinde ne olduğuna dair biraz şüphelendiriyor. Bu yüzden denemek amaçlı en sevdiğim tonlardan bir