Ana içeriğe atla

22 Ocak Tekirdağ/Çorlu Blogger Buluşması




    Uzun zamandır aklımda olan bir yazıyla karşınızdayım..
22 Ocak tarihinde harika bir etkinlik gerçekleştirdik.Çok değerli konuklarımız ve harika sponsorlarımız vardı.Bunun için emeği geçen tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Hepsi birbirinden tatlı güzel kalpli insanlar.❤
 Ayrıca davetimizi nazikçe kabul eden Çorlu Belediye Başkanımız Sayın Ünal BAYSAN ve sevgili eşine hoş sohbetleri ve güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum.
Etkilik sponsorlarımızdan bahsedecek olursak;
öncelikle bizleri çok güzel karşılayan Gloria Jean's  Coffees Çorlu Şubesine ve güler yüzlü çalışanlarına çok teşekkür ederim.
İçeriye adım attığınız anda ortamın büyüsüne kapılmamak elde değil.Sohbetlerinize harika tatlıların ve enfes kahve çeşitlerinin eşlik edebileceği Çorlu'nun sayılı mekanlarından birtanesi..
Özellikle ben fıstıklı pastaya bayıldım.Kesinlikle denemelisiniz benden söylemesi.❤


Revox bizleri yalnız bırakmadı ve sevgili Gamze Hanım Ankara'dan etkinliğimize gelip,bizlerle değerli bilgileri paylaştı.Revox ürünleri hakkında bizi bilgilendirdi.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.❤



Çok sevilen kozmetik markalarından biri olan Essence bizlere harika şeyler göndermiş..


 Minnoş paketimden çıkanlar bu şekildeydi.Hepsi pek bi sevilesi değil mi ? ❤


Restorex ve Bioblas daha önce deneyimleyip,memnun kaldığım markalardan iki tanesi.Kendilerine yeniden deneme fırsatı verdikleri için çok teşekkür ederim.❤





Remolent etkinlik sayesinde tanıştığım firmalardan sadece bir tanesi.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.❤



L'rouge da iki harika ürün göndermiş❤ Kendilerine instagram üzerinden ulaşabilirsiniz.


Otacı'da daha önce deneyimlediğim firmalardan. Uzunca bir süre saç bakımında kullandığım markalardan olan Otacı'nın bu harika serisiyle banyonuz buram buram meyve kokuyor❤


Temizlik denince akla gelen ilk markalardan olan Parex etkinliğimize dahil olan sevilen firmalardan birtanesi. ❤


 Özellikle eldiven annemin favorileri arasına girdi bile❤



Muhteşem kokuları kim sevmez ki ? ❤ Clup Véronique (ekoz kozmetik) bize mis gibi kokan tekstil ve ortam kokusu göndermiş. 



Bazen ufak bir detay yeterli olur günü kurtarmaya. Tarzım Bijuteri'de bizleri düşünerek farklı farklı hediyeler göndermiş.Hem mağazadan hem de instagram hesapları üzerinden satışları mevcut.❤



Wasa'nın bu atıştırmalıklarına bayıldım.Özellikle kırmızı paket benim favorim oldu❤ Çantamda her zaman bulundurmaya özen göstereceğim❤



Nestle Pure Life bize Himalaya tuz çeşitlerinden göndermiş.Çok teşekkür ediyorum❤




Acvit Kozmetik firmasına instagram hesapları üzerinden ulaşabilirsiniz.❤


Splat hepimizin severek kullandığı markalardan. Ağız bakım ürünleri beni her zaman çok heyecanlandırmıştır. Bunu da çok severek kullanacağıma eminim❤



Farmasi direktörü Sema Hanım bizlere farklı farklı hediyeler yollamış.Benim payıma düşen de bu harika bir ruj oldu❤ 

İnstagram üzerinden(blogumguzellik) paylaştığım toplu fotoğrafa tıklayarak Sema Hanım'ın sayfasına ulaşabilirsiniz.


Ne zaman güzel bir şey görsem aklım başımdan gider. Nideno defterlerini görünce yine aynı duyguya kapıldım. hemen içimde yazma istediği uyandı. Sizce de aklımın başımdan gitmesi normal değil mi ?❤ cevaplarınızı duyar gibiyim ❤ Çok severek kullanacağım..


Ben bunlara minik mucizeler adını koydum❤ Doğal ürünler her zaman tercihlerimde ilk sırayı almıştır. Vakana Naturel de iyi ki tanımışım dediğim firmalardan oldu. Kendilerine instagram hesapları  üzerinden ulaşabilirsiniz.


Eğer beni instagram üzerinden takip ediyorsanız kimi zaman satın aldığım kimi zaman da kendi yaptığım farklı lezzetleri sizlerle paylaşıyorum. Dr.oetker bizlere iki adet ürününü denememiz için göndermiş. Çok keyifle yapacağıma eminim❤ Kendilerine çok teşekkür ediyorum..



Lesoleil kapalı saçları unutmayan onlar için  harika ürünler üreten bir firma❤ Kendilerine çok teşekkür ediyorum.❤


Biraz uzun ve bol teşekkürlü bir yazı oldu. Birbirinden değerli firmalarımıza bizi yalnız bırakmadıkları için tekrar çok teşekkür ediyorum.❤ Ürünler hakkında daha detaylı yorumlarımı iyice deneyimledikten sonra instagram hesabım(blogumguzellik) üzerinden ve buradan sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.❤


Son teşekkürümü de buraya kadar sıkılmadan yazımı okuduğunuz için sizlere ediyorum❤
Öpüldünüz güzelliklerim😚


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SYOSS Bukle Kontrol Saç Köpüğü

    Bloğumun ilk yazısında sizlere çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum 😍 Öncelikle size saçlarımdan bahsetmek istiyorum.Saçlarım çok ince telli olmamakla beraber düz bir yapıya sahip.Bu yüzden çoğu zaman saçlarıma bir şey yapmıyorum,kurutup çıkıyorum. Ama tabi ki insan bazen değişikliğe ihtiyaç duyabiliyor.İşte böyle zamanlarda da yardımcı ürünlere başvuruyorum.Benim bu tarz ürünlerden beklentim saçıma şekil verirken saçlarımı sert yapmaması ama aynı zamanda da verdiğim şekli koruması. Bu zamana kadar çok fazla ürün denedim.Hepsinin farklı farklı sevdiğim,sevmediğim özelliklerim oldu ama hepsini bir arada bulduğum bir ürünle karşılaşmamıştım. SYOSS'un bu ürünü bir indirimde denk gelmişti ve alıp bir şans vermek istedim.İyi kide şans vermişim😍 Kendisiyle tanıştıktan sonra başka ürün arayışı içine girmedim.Saçlarımın hem şeklini koruyor hem de saçımı sert yapmıyor.Önemli olan kendi kullanım ölçünüzü bulmanız bence.Eğer doğru miktarda kullanırsanız harika sonuçlar

Almanya'dan Gelen Hediyelerim

Merhaba güzelliklerim.. Bildiğiniz gibi instagram hesabımdan (blogumguzellik) hediyelerimin ufak bir kısmını sizlerle paylaştım.Bu yazımda ürünlerin tamamını sizlerle paylaşacağım ki böylece sizde fikir sahibi olmuş olursunuz.💗 Öncelikle belirtmem gerekirse hediye oldukları için fiyatları hakkında net bir fikrim yok.İnternet üzerinden sizler için ufak bir araştırma yaptım. Dilerseniz kozmetik ve bakım ürünlerinden başlayalım.. Ürünlerin çoğunu Balea markası oluşturuyor. Yorumları kullandıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.. İlk ikisi duş jeli ve kokuları harika.. En sondaki ise şampuan. Onunda kokusu harika💗 Bildiğiniz gibi bu markanın ürünleri çok çok uygun fiyatlı,mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.. En baştakinin fiyatı 0,95 euro ortadaki 0,55euro şampuan ise 0.50 euro Baştaki yüz için kayısı özlü peeling. Açıkçası en merak ettiklerimden.. Ortadaki sivilce lekeleri için.. açıkçası bundan çok emin değilim tam çevirme yapamadım ama daha detaylı araştırmasını yapıp

La Fera Kylie Likit Mat Ruj İncelemesi

Ne kadar uzun zaman oldu dimi.. İnanın bende özledim yazmayı. Bir daha bu kadar uzun sürmemesi dileğiyle şöyle ufak bir giriş yapalım istiyorum. La Fera Kylie Likit Mat Ruj/no 8 Artık bu rujlarını bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Eminim sizinde aklınızda bir çok soru işareti vardır. Hadi şimdi benim gözümden bu soruları biraz açıklığa kavuşturalım. Öncelikle bu rujlar çok kolay ulaşılabilir. Çoğumuzun ucuzluk (hatta tabiri caizse 1 milyoncu dediğimiz yerlerde bile olan) diye bildiği bunun dışında instagram sayfalarında satışı yapılan bir marka.   Renk yelpazesi başarılı. Kalıcılıkları iyi denebilecek şekilde orta derece (umarım anlatabilmişimdir 🙈). Mat bir bitişe sahip. Fakat dudağı kuru gösteriyor bu yüzden ne yapıyoruz mutlaka kullanmadan önce nemlendirici uyguluyoruz. Eksi olarak kokularını herkes sevmeyebilir. Biraz parfümsü bir havası var. Bu koku ister istemez insanı içinde ne olduğuna dair biraz şüphelendiriyor. Bu yüzden denemek amaçlı en sevdiğim tonlardan bir